Viss sakās ar to ka sāku uzlabot sikam mašīnites uz pulti vadāmās. Saķūnēju tik tālu ka sāka parketā palikt gumijas riepu degšanas pēdas. Tad sapratu ka vajag kautko nopietnāku lai var ālēties pa lauku. Un tā pēc ss.lv sludinajuma attadu vienu veco labo kyosho bagija nitro šasiju pa 45eur . Tākā nitro es negribeju, jo baigais trobelis un salidzinoši sālīta lietošana, tad to visu pārtaisiju uz elektro. Tātad, pults un batarijas man bija, tad tik vajadzeja piepirkt motoru, kronšteinu, servo un kontrolieri. Tad beigās viss man iznāca ap 100eur. Nu ko es varu teikt, nu super, tas ir ko vērts katrs ieguldītais cents. Vel šis tas bagijam ir jāmana ritošajam, bet tā ir ok. Nu, vel apm 30eir lai būtu perfektā stāvoklī. Bet tā, ja pirktu tātda veida jaunu, tad man būtu jāšķiras vismaz no 500eur.
Zobrats: 11t
Esc: 120A
Motors: 3650 4370kv
Batarija: 3s lipo 5000mah 30C
Tā vispār ņemot, tā lieta diezgan līdzīga veipošanai, ja skatamies no ampēru, pretestību un batariju puses. Te tā pat ir motoru pretestības un jaudas, tad ir kontrolieri, kas to visu uznem uz sevi, un tad ir batarijas. Vienīgā atšķiriba ir tā, ka šeit jaudas ir daudz lielākas. Man šim bagijam ir 820w motors, un un tas vel ir mazinš un bišku pa švaku, jo karsē par daudz ar visu piespiedu dzesēšanu. Tagad gaidu kad atnāks 3650 3100kv 1400W motors, tad vairs nevajadzētu būt problēmām ar pārkaršanu. Bet tā vidēji ņemot, apmēram pus stundā tā mašīna patērē 1.5kW elektrības.

Patīk sarežģīt vienkāršas lietas lai būtu interesantāk...un vispār, brīžiem mēdzu būt kaitinošs.
Dzira:555vai Ry4 + ābou garša
VAMO box mod 40W un TAIFUN GT 1.6ohm, Subtank mini